Anbefalte innlegg

Tok sjansen og kjøpte en, og den passet 100%. Betalte 599 for den så det er jo ikke så gæli!

Kan absolutt anbefales:-)

Men husk at det er egentlig bestillingsvare, de har det som regel ikke i butikken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får hva du bettaler for hos biltema :P selv kjøper jeg ikke noe der med mindre jeg godtar at det går i stykker etter et par gangers bruk.. fadern kjøpte en olje suger eller hva det heter for no, som har en slange som man slipper ned i olje peile hullet for å suge opp all oljen.. han fikk kansje 2cl før den meldte pass.. broderen kjøpte en uttrekkbar skjøyteledning. kunne trekke den ut to ganger før den ikke ville gå inn igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får hva du bettaler for hos biltema :P selv kjøper jeg ikke noe der med mindre jeg godtar at det går i stykker etter et par gangers bruk.. fadern kjøpte en olje suger eller hva det heter for no, som har en slange som man slipper ned i olje peile hullet for å suge opp all oljen.. han fikk kansje 2cl før den meldte pass.. broderen kjøpte en uttrekkbar skjøyteledning. kunne trekke den ut to ganger før den ikke ville gå inn igjen.

Så langt fungerer den bra. Ingen problemer eller lekasjer. Har kjøpt en del ting og tank på biltema og veldig fornøyd med det.

Skal komme med en update seinere om hvordan radiatoren holder seg:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For den usle kjøpesummen er det bare å prøve. I mellomtida gir man jo over en tusenlapp for en tilsvarende radiator på f.eks. Mekonomen og så mye dårligere kan ikke denne fra Tema være. I alle fall er den bedre enn en gammel, sikkert delvis tett, men delvis lekk originalradiator;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.