Anbefalte innlegg

vil plutselig ikke går reint går på 3 eller 4 sylindre og får ikke opp mere enn 0,5 i ladetrykk,mot 1,6 vanlig og olja blei veldig fort varm,hadde en liten tur og den var oppe i 80 grader,ca 2,5 km pen kjøring...hva skjer a tro????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil plutselig ikke går reint går på 3 eller 4 sylindre og får ikke opp mere enn 0,5 i ladetrykk,mot 1,6 vanlig og olja blei veldig fort varm,hadde en liten tur og den var oppe i 80 grader,ca 2,5 km pen kjøring...hva skjer a tro????

Bob bob, ikke for å skremme deg, men ved like symptomer hadde jeg brent et hull i et stempel, men da var oljeforbruket skyhøyt og det røyk som om det ble fyrt med bananblad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja fikk høre det før i dag og,en kompis hadde samme problem på en lancia.. ta en komp test og skjekke..er vel bare en god grunn for å sett inn smidde deler da....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

viste seg å være dårlig kontakt på ei dyse...en del irr i kontakta

men den går ikke like godt nå,0,5 bak ladetrykk er borte,lå stabilt på ca 1,5.med nå går den opp til 1,4 og detter ned igjen til 0,9

rart,kan hjærne ha gått i nødprog da det ikke blei levert bensin på ene sylindern??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slett feilkodene, la bilen stå uten strøm en stund så skal hjernen "nulstille" seg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den ligger i sete nå,så får teste i morra igjen da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja den ligger i sete nå,så får teste i morra igjen da

bytt N75 ventilen.. har samme problem på min s6. testa med en annen ventil og vips . full fres igjenn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg satt å leita etter tråder ang S4 problem's...jeg har en liten case nå...min aan vil ikke over 1500/200 rpm...nye veivfølere,prøvd ett anna spjeld,men samma greia...har ikke vært ute å kjørt denna bilen på noen år,så kan vel være råtten besnin,men...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.