#1 Skrevet April 25, 2005 vil plutselig ikke går reint går på 3 eller 4 sylindre og får ikke opp mere enn 0,5 i ladetrykk,mot 1,6 vanlig og olja blei veldig fort varm,hadde en liten tur og den var oppe i 80 grader,ca 2,5 km pen kjøring...hva skjer a tro???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2005 Jeg hadde og problemer med høy temperatur, knitret under panseret etter en kort rolig tur. Står litt om problemet og løsningene her:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=1354&page=2&pp=15&highlight=bil+tele 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2005 vil plutselig ikke går reint går på 3 eller 4 sylindre og får ikke opp mere enn 0,5 i ladetrykk,mot 1,6 vanlig og olja blei veldig fort varm,hadde en liten tur og den var oppe i 80 grader,ca 2,5 km pen kjøring...hva skjer a tro???? Bob bob, ikke for å skremme deg, men ved like symptomer hadde jeg brent et hull i et stempel, men da var oljeforbruket skyhøyt og det røyk som om det ble fyrt med bananblad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2005 ja fikk høre det før i dag og,en kompis hadde samme problem på en lancia.. ta en komp test og skjekke..er vel bare en god grunn for å sett inn smidde deler da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2005 og mere bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2005 viste seg å være dårlig kontakt på ei dyse...en del irr i kontakta men den går ikke like godt nå,0,5 bak ladetrykk er borte,lå stabilt på ca 1,5.med nå går den opp til 1,4 og detter ned igjen til 0,9 rart,kan hjærne ha gått i nødprog da det ikke blei levert bensin på ene sylindern?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2005 slett feilkodene, la bilen stå uten strøm en stund så skal hjernen "nulstille" seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2005 ja den ligger i sete nå,så får teste i morra igjen da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2006 ja den ligger i sete nå,så får teste i morra igjen da bytt N75 ventilen.. har samme problem på min s6. testa med en annen ventil og vips . full fres igjenn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2007 jeg satt å leita etter tråder ang S4 problem's...jeg har en liten case nå...min aan vil ikke over 1500/200 rpm...nye veivfølere,prøvd ett anna spjeld,men samma greia...har ikke vært ute å kjørt denna bilen på noen år,så kan vel være råtten besnin,men...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...