Anbefalte innlegg

Vurderer å selge frontfangeren min nå

Dette er en GTI edition35 frontfanger med spesiallagde gittere. Forskjellen på denne og en vanlig GTI fanger er den lille ekstra vippen nederst på hver side og spoileren i midten. I tillegg så har denne spesiallagde gittere. GTI har vanligvis bi kube mønster, men her har jeg fått lagd gitter med rette riller. Er brukt et orginal gitter fra en vanlig gti fanger og plastsveiset dette inn med GTI gitteret. Dekslene rundt tåkelysene er fylt igjen for å få fjernet bi kupemønsteret. Dekslene og gitteret er lakkert i blank svart.

Alle delene er orginalt vw og er kjøpt via møller. Fangeren er lakkert i depp black pearl (orginal fargen på bilen) Tåkelysene har GP thunder 7500k pærer.

Hvis du har Webasto så passer egentlig ikke denne fangeren pga tåkelyset kræsjer med spylertanken. Hvis du fortsatt vil ha fangeren så kan det følge med spylertank som jeg har modifisert til å passe (mister nivåsensor og lyktespylere, da det rett og slett ikke er plass til dette) pluss et tåkelys som er modifisert til å gå klar av tanken. Såvidt meg bekjent har jeg den eneste bilen med webasto og denne fangeren som jeg har sett hittil.

Fangeren i fargen den er lakkert i. Kommet noen steinsprut osv på den

bugrun.jpg

Nå er den foliert blå, men folien er bare å rive av uten skader på fanger/lakk

dsc3549u.jpg

dsc3553d.jpg

IMG_9650medlogo.jpg

IMG_9646Medlogo.jpg

dsc3619m.jpg

7515078628_918a597643_c.jpg

Pris er 10 000,- eller bud. Ny pris for alt sammen er over 20 000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.