Passat 35i deler, Skinnseter, syncro drivlinje ++

Anbefalte innlegg

Da hogger jeg passaten min fordi jeg ikke gidder å få eu godkjent den bare for å bli kvitt den.

Da sitter jeg igjen med en del deler jeg ikke trenger selv.

Jeg har komplett skinnseter i passaten i sort skinn, det er golf seter fremme og passat seter bak, alt passer 100% i passat b3 og b4

DSC_0542.jpg

DSC_0541.jpg

DSC_0540.jpg

Pris 5000kr eller bud.

Også har jeg B4 frem og bakfanger, det er montert toledo leppe på fremfangeren, men denne er noe slitt i underkant etter noe lav bil, men dette syntes ikke når fangeren står på bilen.

DSC_0533.jpg

DSC_0530.jpg

DSC_0529.jpg

Pris for fangerene, med evt sprekt grøftlys 1000kr

Baklampene og bakluka selges også, lampene er orginal lamper sota med sotspray.

400 kr for lampene og 500 for bakluka eller bud.

Jeg har ett sett med linselys til Passat b3 også, disse koblet jeg om så jeg fikk park i blinklysene da noen av diode parklysene er ødelagt, og fordi jeg har hatt b4 fanger med blinklys i fangeren.

Disse er i bra stand.

DSC_0538.jpg

DSC_0537.jpg

1000kr for lyktene.

Har et par TDI kasser liggende, en 02A girkasse og en 02J kasse.

Har ett bilde av 02A kassa, men 02J kassa er omtrent identisk utvendig.

DSC_0534.jpg

1000kr per girkasse.

Har også komplett syncro drivlinje, mangler kun giroverføring staget fra wirene og ned i girkassa.

Har et par bilder av syncrokassa og fremdelen av mellomakselen, kan ta bilder av resten når jeg får demontert resten. Komplett vil si, girkasse, drivakseler fremme og bak, diff og mellomaksel.

DSC_0536.jpg

DSC_0535.jpg

2000kr for komplett drivlinje.

Har også en g60 intercooler i bra stand om noen trenger 200kr.

I tillegg har jeg en TDI 90hk motor som bare ligger og støver, denne mangler bare vannpumpe, men er komplett med turbo, innsug, dynamo.

Denne selges for 1000kr da den ligger litt i veien.

Ring, send sms på 41 76 86 08, eller send meg pm eller mail på ole.andre.rolfsrud@gmail.com

Det er lov å komme med bud på ting, men jeg selger ikke alt for skambud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.