#1 Skrevet Juli 27, 2012 Som i tittel Er det samme stoler/innfestninger i Caddy 2K og Touran? Slik at f.eks Touran highline stoler passer rett i Caddy? Hadde nesten regnet med det, men så kikket jeg på org Recaro stolunderstell, og der står Caddy 2k listet i lag med VW Polo 9N,Fabia 6Y,5J,Seat Ibiza 6L, men Touran sto helt for seg selv. Men det trenger ikke bety at det ikke passer nødvendigvis. Noen som vet? http://www.ebay.de/itm/Recaro-Sitzkonsolenpaar-fur-VW-Polo-9N-Caddy-2K-Fabia-6Y-5J-Seat-Ibiza-6L-/120957189274?pt=DE_Autoteile&hash=item1c299c3c9a http://www.ebay.de/itm/RECARO-Sitzkonsole-links-VW-Touran-/370310200026?pt=DE_Autoteile&hash=item5638353ada 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2012 Det er jo vanlig å benytte touran seteunderstell når man monterer stoler fra bla Golf 5 og 6 i Caddy så ved å bruke både stolene og understellet så vil jeg tro det passer. Hvis man bruker Caddy understellet vet jeg at man må borre nye hull ved bruk av feks golf 5-6 stoler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2012 Jeg har montert Touran sete i arbeidsbilen, en 2010 Caddy. Man må bruke understellet fra Touran sete, da passer det rett på. Understellet fra Caddy sete passer ikke med Touran sete uten å måtte lage nye hull...Det går også å montere Touran sete uten understell men når jeg gjorde det så så jeg så vidt over dashbordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2012 Flott, takker for svar! Da blir det for eksempel sånn: Touran highline stoler m/ understell: Bolt on Golf 6 GTI stoler + touran understell: Bolt on Golf 6 GTI stoler + caddy understell: borre nye hull i understell, så passer det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2012 Jepp, de blir sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...