Billig bruksbil med hengerfeste og 4wd ønskes kjøpt

Anbefalte innlegg

Broder'n skal ha seg ein billig bruksbil, maks 20 tusen kr. Den må ha hengerfeste og 4wd. Bør være stasjonsvogn men sedan kan gå til nøden. Audi 100 Avant 2.3q hadde vært perfekt men brukende eksemplar vokser ikkje på trær lenger.

Gi ein lyd her eller på 95753166.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder på og vurdere og selge audien min. 100 2.3 quattro avant. 92 mod. Tenkte rundt 20 lapper. Helt grei stand. Ikke noe utstillings stand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meir onfo om bilen? Bilder?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på plattform no. Kan få tatt noen bilder om ei uke. Kona som bruker den mest. Fins riper og små bulker. Litt overflate rust rundt antenna og nede på dørene. Fører stol slitt på normal plass. S4 seter. Km stand rundt om 317 000. Skiftet motor for 1 1/2 år siden. Den var gått rundt 200 000 ifølge selger. Clutsh skiftet i samme slengen. Sperra fungere med inntakt ledning. Lite slakke i driv verket.

Det jeg kommer på i slengen.

Fant ett bilde fra en liten ferie tur. Dette er grunnen for at jeg vurdere og selge den! Til fordel for en moment sterk diesel motor. ;)

f4f4a016.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska selge denna eg -->AutoDB-kode: 1466005.

ta kontakt på mail: terjetorberg@hotmail.com om d sku være interesse/spørsmål om den:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ska selge denna eg -->AutoDB-kode: 1466005.

ta kontakt på mail: terjetorberg@hotmail.com om d sku være interesse/spørsmål om den:)

Står nok litt langt vekke denne her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.. Vurderer en bil i dag og blir det noe av selger jeg bruksbilen min 92 Audi 80 2.3 Quattro med 100% sperre, hengerfeste, sportsstoler, el.vindu, el. soltak, hengerfeste. Forrige eier har lagt ut 74000 de siste tre årene.. Alt nytt i kjølesystem med radiator, vannpumpe, slanger, topp pakning, regreim sett osv i februar i år. Eu til april 2014! skal også da selge en orginal S2 fanger komplett med lys og nytt senkesett osm kjøper av bilen kan få kjøpsrett på:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker 20 lapper siden lakken er i bruksstand og sidevangen på førersete er slitt på vanlige plassen pluss en liten fis i overgangen mellom downpipe og katten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.