#1 Skrevet Juli 27, 2012 Trenger en sort fin midtkonsoll til B6/B7 Ta kontakt hvis du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2012 Mener jeg har en konsoll til 2001 mod.hvis den kan passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 Har en til A4 B7, men det er 2 hull i siden på den. Ca 2x4cm der som original tlf holder har vært. Her ser du bilder av den, hullene på høyre side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2012 Mener jeg har en konsoll til 2001 mod.hvis den kan passe? Ja hvis den er fra karosseriet som kom i 2001 så passer den Har en til A4 B7, men det er 2 hull i siden på den. Ca 2x4cm der som original tlf holder har vært.Her ser du bilder av den, hullene på høyre side. den er desverre lik den jeg har, jeg har akkurat demontert telefonen selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2012 Helt tragisk at de skjærer hull der for og montere original holder hos møller?? Er 1000 andre bedre måter og gjøre det på Når det er sagt så betalte eg ikke mer enn 1300-1400kr for en helt ny konsoll på møller til info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...