#1 Skrevet Juli 28, 2012 Har bestillt ny clutch og så er det anbefalt og dreie av flaten til svinghjulet før dette monteres, noen som gjør dette innpå her? Eller som vet om noen som kan hjelpe med dette? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2012 Du har PM;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2012 Takker skal prøve og ringe han på mandag Anyone else? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 Om du ikke har fått dreiet, har eg kompis som anbefales. http://www.adlandsvikmotorsport.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2012 Har fått sett på svinghjulet nå, og det trenger ikke dreies helt plant og fint, greier ikke kjenne slitespor med neglen engang så da satser eg på at det går greitt takker for forslag og hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2012 Kjenner du kast også med den neglen din:-) og varmgang? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2012 Hmm godt poeng, men vil det bli kast i ett dobbeltmasse hjul der den ene delen "flyter" oppå den andre? Og vil du ikke se farge etter varmgang i svinghjulet? Eg har ikke så god peiling så fint om dere så kan dette sier ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 13, 2012 Oi..... Tør du remontere ett dobbeltmasse svinghjul? De ryker jo når det passer seg ( eller ikke) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 13, 2012 varmgang vil du kunne se som oftest.. men så er det jo nesten like greit sparke inn et nytt svinghjul når du først har det ute, som curt sier de ryker når det passer dårligst.... eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...