Audi 100 2.8 1991 mod. repp objekt delebil. mye nye deler

Anbefalte innlegg

Har ett stk Audi 100 sedan Brun som jeg selger. er rullet 233 000 km

Dette var bruksbilen min og er gjort mye med den. noen av tingene som kan nevnes er

 

nye hjulagre hele veien rundt.

ny radiator.

ny reg reim med pumpe mm

støtdempere.

ny olje på motor. gir. servo. bremser

MM

 

Bilen er eu ok til april 2013. ble Eu ok uten annmerkninger.

 

 

bilen funket som gull inntil en dag jeg skulle starte den. hørte en merklig lyd fra motoren. trodde først det var ett eksos dekksel som var løsnet og klirret. men stoppet bilen for og undersøke men fant ikke noe spes gale. jeg forsøkte og starte bilen igjen men da merket jeg at det motoren gikk veldig lett rundt. 0 komp. Det viste seg at strammehjulet på reg reimen var defekt og brettet ut langs hele reg reimen. ( det som foruskaket klirringen) bilen hadde bare rullet 3500 km etter reg reim bytte og kontaktet butikken jeg hadde fått delene fra. sende inn defekte delene og det ble konstantert at det var en produksjonsfeil på strammehjulet.. jeg fikk erstattet alle delene men ikke arbeidet siden jeg hadde byttet selv sammen med en kamerat som er bil mekaniker.

 

nå selger jeg bilen grunnet tidsmangel og jeg har sett meg nødt til og si opp verksted plassen min i lokalet jeg leide. bilen selges til kostpris for det jeg kjøpte deler for for og få den i stand.

 

reimen er satt på og det er brukt kam verktøy men sliter med og få komp. tar jeg av reimen og tørner motor uten reim får jeg komp på noen sylyndre. er kommet i gang med demontering og har demontert innsuget og løsnet toppene. regner med noen ventiler er gåen. nye ventiler får man for en 50-200 kr per stk fra http://www.rockauto.com men grunnet tidsmangel og motløshet så har ting blitt utsatt.

 

utover det så er det ikke så mye med bilen. er rust på fører døren. må nok gjøres noe med. følger bare med sommer dekk med godt mønster. vinterdekk har jeg ikke. har også en del andre deler som kan følge med når jeg skal tømme verkstede og plassen min for det jeg eier.

 

følger også med komplett toppakningsett til monteringen

 

så nå selges bilen for 7000 kr. samme som jeg ga for delene jeg kjøpte til bilen. ypperlig som delebil eller rep objekt. biler har jeg ikke tatt av bilen men skal få ta en tur i lokalet og knipse noen biler. bilen står 20 min nord for Bergen og må hentes. fult mulig og slepe den.

 

Kom gjerne med bud bilen må og skal vekk.

 

men 7000kr er ikke en dårlig pris tror jeg, om man bruker den til delebil får man igjen 2000 kr når man kaster den og får alle de nye delene til 5000 kr.

 

kontakt på PM eller på tlf 99464292.

kan være vanskelig og få tak i om jeg er uten for dekkning i jobb perioden ombord på båten jeg jobber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp igjen. bilen går for 4000 lapper ved hurtig avgjørelse. må vekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.