#1 Skrevet Juli 28, 2012 (endret) Har en 3" DP i rustfritt som jeg vurderer å selge, ergo tar jeg meg retten til å trekke den for salg om jeg ombestemmer meg. Denne kan monteres med stock location på turbo og wg. Ble kjøpt inn for bruk på min egen S6 C4 20vt, men etter litt tenking har jeg begynt å ombestemme meg om den skal monteres eller ikke. Se bilder av DP, fleksirør og flenser. Prisen settes til 3500,- inkl fleksirør, og flenser med rørstusser i rustfritt + frakt. Ingen pruting her, må ikke selges og den koster ingenting der den ligger så fint:) EDIT: Bilde av flensen er bare en prototype, nye er laget uten hakk. Tar meg friheten til å legge inn et bilde fra autocad om hvordan de skjøtene er planlagt å være! Fyr løs med spørsmål om du har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2012 Bumper denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2012 Siste sjanse for den som ønsker seg en DP! Denne vil bli montert om 2-3 uker om ingen ønsker å kjøpe den. Selges for 3500,- + frakt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2012 Da er denne montert, og salget trekkes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...