Forslag til felger på en VW Polo Coupe 1990 mod.........

Anbefalte innlegg

Sitter og kikker etter felger til min 90 modell VW Polo, men vet ikke helt hva jeg skal få i.

Jeg har tenkt å senke bilen iløpet av vinteren, men vil ikke gå helt "low ride".....: flau :

Tenkte å satse på 14" felger, men jeg vet ikke om kanskje denne dimensjonen er på tur ut!??

Vil 15" bli for stort? Det er 13" orginalt på bilen.

Alle forslag mottas med stor takk.: rock :

Har dere bilder av felgen, dere mener passer på min Polo, på en bil, med riktig dimensjon, så har det vært helt knall :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 6,5x14 på min '94 modell, med 185/50R14 dekk. Dette er tilnærmet lik rulleomkrets som de originale 165/65R13. Du kan ha 7x15, med 195/45R15, men da er det mulig du må valse. Ellers må du ha dekk fra Smart, men de er vel bare 165 i bredde, om jeg ikke tar feil.

 

Bilder av min bil på 14": http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2618666post2618666

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Schmidt TH-Line: Fås hos http://www.felge.de

 

bild-6-44220.jpg

 

Tramont:

 

94784-620-0-vw-polo-86c-80-06-1993-von-p

 

BBS RA i 6X14. Knipsa en gang bilde av en flaskegrønn 86c Coupe med cleana originalfangere på træf i Odense. Naturligvis er det kul umulig å finne noe bilde av denne bilen inni internett, men med litt flaks har Polo-Frode bilde av den, ettersom han var med på tur dit han også. Her er det brukt som gjelder.

 

tav6rh8.jpg

 

Revolution RFX. Fås i ørten ulike bredder, men 7" og eventuelt 7,5"X14 funker jo som fjell på en 86c:

 

revolution_rfx_u.jpg

 

 

Steffan BCW Fünfstern:

 

bewerbung1.jpg

 

Får ta med Steffan Evo også, siden det dukka opp. Steffan har dessverre slutta å lage disse flotte felgene for noen år siden, så også her må det handles brukt. Disse er det solgt i bøtter og spann av, så det bør være mye å få tak i:

 

Polo86C_Final.jpg

 

Om du vil ha stålfelger synes jeg de 14" som Golf 2 GTI hadde er fine. De ser bra ut allerede uten bredding, men blir naturligvis enda finere med litt mer kant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.