#1 Skrevet Juli 29, 2012 (endret) 1997 modell, 239.000km (i skrivende stund) Bensin automat, 150hk Mørkeblå, med blått interiør El-klima, el-vindu og el-speil Cruisecontroll Radio/cd Fj.betj. sentrallås S/V-dekk på alu (17" sommer, 15" pigg vinter) Har fint lite historikk desverre, men har hatt bilen i 2 år uten uventa problemer. Har tatt det meste av rust på passasjersiden og kjøpt nye stjerner. Bilen er meget hel og pen både utvendig og innvendig. Er noen få rustblærer på førersiden som såvidt synes. Ingen ulyder fra motor og understell som jeg vet. Sommerdekk kan kanskje vare ut neste sesong, alt etter hvor mye enn kjører. Vinterdekka er Nokian pigg som er tipptopp. Ny frontrute og klimavifte i mitt eie. Bilen er eu-godkjent til november 2013 Kontakt meg på telefon 990 46 926 (etter kl.16 takk) Mail; roar_hauge"at"hotmail.com mvh Roar Hauge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 2, 2012 Bilder :) Har nå skiftet luftfilter, plugger, olje og oljefilter. Klarte å presse forbruket ned i 0,73 på mila Stavanger - Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2012 Bumper denne her. Ja, denne er kanskje dyrere enn andre, men er minimalt med rust til å være denne typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...