#1 Skrevet Juli 29, 2012 (endret) Eg kjøpte meg ein 91mod golf2 1.3l, denne motoren hadde gåen topppakning så eg skifta ut motoren med ein 1.8l fra ein 95mod golf3. I går fekk eg kobla det elektriske, brukte alt el-nette som var framme fra golf3en, alt var plug and play.El-nette bak er det som var i 1.3l Men når alt var gjort, så begynte jo problemene:P Vridde om tenninga men bensinpumpa starta ikke (er pumpa fra 1.3l) og dysa i forgasseren åpna ikke:( den starte på startgass så resten skal var iorden. Kobla pumpa og dysa direkte på batteriet og begge funka då, så problemet er jo at pumpa og dysa ikke får strøm når eg vrir på tenninga. Noen så har vert borti samme problem og veit kos dette kan fikses? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 har ikke glemt et rele eller noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2012 alt er kobla til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2012 Eg har lest litt på nette og lurer på om eg må ta bensinpumpa og tanken frå golf 3 en?? og mellom der skal det vel sitte eit rele? og hvor skal det sitte og hva nr er det på det? Har bensinpumpa, relee og dysa på forgasseren en sammen heng på golf3en? at hjernen får feil signal når eg bruker pumpa fra 1,3 golf 2en sånn at den ikke åpner dysa. for på den kontakten som går til dysa på forgasseren er det ikke strøm på. og det går heller ikke strøm bak til bensinpumpa. Eller er eg helt på vill spor nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...