#1 Skrevet Juli 29, 2012 hei, har ved flere anledninger vært borti flere 3bg`r med elendig rekkevidde på fjernkontroll for sentrallås. Må oppi bilen for å kunne betjene den. Hva kommer det av? noen som har samme problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2012 dårlig batteri tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 Har hatt samme problem på min. Har bytta batteri uten at det ble bedre. Etter å ha mista en nøkkel, kjøpte jeg ny på ebay og fikk slipt og tilpasset. Denne virker fint på lang avstand. Å bytte batteri er verd et forsøk, men det er ikke sikkert at blir bra og da er bytte av fjernkontroll muligens det som må til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2012 Litt OT, men du skal være glad du ikke har IRsender, som jeg hadde på min mercedes, der måtte jeg stå ved vindue å peke mot mottakeren i bilen.. Det var håpløst det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2012 Som nevnt over så er disse fjernkontrollene egentlig ganske dårlige. Funker nesten aldri på lang avstand. 1. Først skift batteri 2. Skift sendeenheten. Denne trenger ingen koding da du kan gjøre dette selv i døren. Egentlig ikke så mye mer enn det å gjøre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2012 Batteri er utelukket da det er noe man skifter først:) Hvor eksakt ligger enheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2012 Sendeenheten sitter på nøkkelen. Den bakerste delen. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2012 Nødløsning: Hold senderen mot skallen når du trykker,fungerer overraskende bra (men ser litt merkelig ut) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...