#1 Skrevet Juli 30, 2012 (endret) Har en S6 frontfanger til overs. Selges Hbo 2.200,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2012 Fargekode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 Byr 1000 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2012 Fargekode? Heter vel "vulkansort" sort metallik. Trenger nok et strøk med lakk da det er løsnet en del. Byr 1000 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2012 Han har det med skambud Tor sant Kostøl? :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2012 Han har det med skambud Tor sant Kostøl? :-D Njæ, bare når det er dere arendalitter Tenkte kanskje det var kvantumsrabatt hos Tor snart... Ville bare pynta 100'en litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2012 Njæ, bare når det er dere arendalitter Tenkte kanskje det var kvantumsrabatt hos Tor snart... Ville bare pynta 100'en litt Kvantumsrabatt. Tjaa.. Har skjermer også.......... kanskje en S4 fanger også.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2012 Kvantumsrabatt. Tjaa.. Har skjermer også.......... kanskje en S4 fanger også.......... Ikke sett griller i huet på meg da, har allerede begynt å polere på bøssa. Tror jeg har slått meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2012 Ikke sett griller i huet på meg da, har allerede begynt å polere på bøssa. Tror jeg har slått meg Har grill også ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...