Hvor skaffe dørlist til A4 B5

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har vært såpass uheldig at noen har slått borti bilen med en dør.. slik at har fått en skikkelig fin skarp bulk innover i plast lista på døra hvor lakk og alt har gått av..

Så jeg trenger da en ny list på passasjer døren foran (snakk om sedan, men regner med avant er like)

Bilen er forøvrig en 98 modell.

 

Jeg snakker her om den midtre lista som er lakkert (ikke de svarte plast listene på bunnen av døra)

 

Jeg har sett litt på det og jeg ser disse bare er limt med en slags teip, så et par styrepinner.

Så jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan skaffe disse og hva de ligger på i pris?

Ser ikke ut til at de finnes hos norske bildelesenter, og jeg regner nesten med at møller skal ha en hel formue for disse? Vet vertfall disse listene på en Omega B koster over 1000kr..

Om de ikke er kriminelt dyre så hadde det vært veldig lett da jeg regner med disse kommer ny med dette limet på baksiden. Og siden jeg skal lakkere opp fram skjermene mine hadde det passet bra å slengt med en slik list i samme slengen! :)

 

Takk for alle svar!

 

-Daniel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skaffer delenummer, så finner du mye rart på tysk ebay ville jeg tro:) jeg fant ihvertfall hele sett for 800kr pluss frakt og moms til min 92 s4:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du skaffer delenummer, så finner du mye rart på tysk ebay ville jeg tro:) jeg fant ihvertfall hele sett for 800kr pluss frakt og moms til min 92 s4:)

 

Fant de faktisk i etka :)

Blir vel høyre jeg skal ha? mener å huske at man ser bilen bakfra slik at passasjer side blir høyre?

 

pyntelist.jpg

 

Skal titte litt på ebay, så skal jeg ta en telefon til møller i morgen bare for å høre hvor mye de faktisk skal ha for en grunna list..

 

Edit: Ser at på amerikansk ebay koster denne ca 310kr ny (uten frakt)

fant ikke stort på tysk ebay desverre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er på passasjersida, så er det høyre ja:)

 

Du kan jo sjekke england også:-)

Er ikke sikkert møller skal ha ufattelig mye hvis det bare er den ene du trenger:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er på passasjersida, så er det høyre ja:)

 

Du kan jo sjekke england også:-)

Er ikke sikkert møller skal ha ufattelig mye hvis det bare er den ene du trenger:)

 

Jepp har sjekket det meste av ebay uten særlig resultat.

Problemet er ikke prisen i seg selv, men når frakt er 3 ganger så mye blir det fort en god del for denne lille plastikk lista.. Men skal høre med møller i morgen.. Kan hende de ikke skal ha allverden, men har som sagt erfaring med at slike småting kan koste en god del.. S4 merket i rattet skulle møller ha nesten 400kr for >.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke muligt og sparkle og lakke lista på plassen? er jo ingen problem å lakke sånne smale lister selv du får jo maskeringstape på "baksiden" blir vertfall mye billigere: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke muligt og sparkle og lakke lista på plassen? er jo ingen problem å lakke sånne smale lister selv du får jo maskeringstape på "baksiden" blir vertfall mye billigere: klø :

 

Joda. Men er litt mer problemer med den ;)

Den har løsnet i bakant, noe som har gjort at den bøyer litt utover selv etter at jeg festet den igjen, så om den skal bli helt 100% må jeg varme litt å bøye andre veien vil jeg tro. Dette er jo også noe som går an å fikse selv så klart. Men tenkte jeg skulle høre litt på prisen.

 

For om det er snakk om en 2-300kr for en ny 1, er det fristene å bare slenge med den når skal lakkere skjermene så blir det ikke noe arbeid ut av det :D Samt det ikke vil koste meg noe ekstra i lakkering.

 

Så får se hvordan prisen ligger på disse listene. Om den koster 2-300 så sparer jeg ikke så mye på og kjøpe sparkel, lakk osv selv kontra å kjøpe lista å få den "gratis" lakkert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hentet list på møller i dag.

 

396kr. Ikke super billig, men helt ok pris.

Hadde fort kostet noen kroner om jeg skulle kjøpt tech 7, sparkel, lakk, klarlakk osv også for å fikse den gamle lista ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.