Hvilke instrumenter har du i din bil, turbotrykk osv, merke?

Anbefalte innlegg

Kansje feilpostet, fant ingen mer fornuftig plass og poste denne..

Hvilken turbotrykksmåler/oljetrykksmåler osv har du, fra hvilket merke?

Jeg har fra Autogauge nå, men mistenker at spesielt turbotrykksmålern min viser feil..

Den lander nemmelig på over -1bar under motorbrems (er jo ikke mulig) , og mistenker den viser for lite turbotrykk, dette med 1,9L 20vt motoren min og AEB'en jeg har i bilen nå..

Kan hoppe opp til 1,3-1,4bar så synke til 0,8bar uten at jeg kjenner noen voldsom effekt forsjell..

Nordic Autoimport har jo Prosport sine målere, de reklameres jo i allefall for og være veldig bra, men er de det?

Noen som har erfaring med forsjellige merker her?

Oljetrykksmåleren ser det ut som jeg kan stole sånn høvelig på, men turbotrykksmåleren finner jeg heller upålitelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virkelig ingen som har noe og tilføye/si på dette? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en Racimex "turbo" tryksmåler i G60'n :) drar ca 0.7bar vacuum på motorbrems, og 0.9bar overtrykk på fult øs :)

dette skal etter hva jeg veit være en relativt nøyaktig måler, samt at den ser pen ut og er tidsriktig i en gammel 2'er golf :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe link til denne?

Noen som har erfaring med Prosport sine målere?

Min Autogauge viser jo omtrent 1,2bar vaccum på motorbrems, noe jeg ikke kan få til og stemme helt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autometer "ultra lite" bruker jeg. Turbotrykk måler til 2bar. Bensintrykk måler til 7bar og oljetrykk måler. Samt AEM breibånds lambda. Koster litt, men fungerer helt perfekt og meget lett leste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.