Anbefalte innlegg

Jeg har en -98 Audi A4 1.8 fwd. Når jeg girer ned og slipper clutcen så vibrerer det ganske mye i bilen. Det vibrerer også hvis jeg har litt fart og trykker inn og slipper clutcen igjen.

Er det noen som har vært borte i dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår jeg deg riktig så vibrerer det i bilen når du bremser på gir? Vibrerer det også når du gir gass, men gir seg når du har moderat belastning på motoren?? Hadde disse symptomene på en tidligere Honda, merket det absolutt verst når jeg bremset på gir, da var en indre drivknute som var dårlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker det når jeg slipper clutchen og bremser på gir, ikke når jeg gir gass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan jo være så enkelt at du har mistet ett lodd på et av hjula, men da hadde det jo mest sansynlig ristet hele tida...er verdt å sjekke før du begynner å sjekke drivknuter. Har lite tro på at det er noe med clutchen, med mindre det er et kjent problem på A4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dobbeltmassesvinghjul på disse?..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mer info.

Dette kom etter en nedgiring til 2 gir hvor forhjula låste seg et lite øyeblikk før clutcen ble tråkket inn igjen. Det vibrerer også litt hvis jeg slipper gassen på gir. Alle gir.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er dobbeltmassesvinghjul ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde begynt å kikka på svinghjul og cluth...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet for å få sjekka dette uten å skru alt fra hverandre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.