#1 Skrevet Juli 30, 2012 (endret) Som topic sier, så lurer jeg på hvordan jeg kan bytte pærer i grøftelysene til en vw Touran 07 modell? Sikkert flere tråder om dette, men fant ikke noen akkurat nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2012 Her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=137825&highlight=t%E5kelys+touran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 Takk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2012 Hvilken pærer anbefaler folket? Hva er forskjellen på Höen HB4 pærer fra scandic shine, kontra HB4 pærer fra Dybvik Traiding? Må disse pærene ha canbus? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 Disse må ikke ha Canbus nei. Ikke om du kjøper Xenonlook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2012 Hva er forskjellen fra dybvik og höen sine pærer? Ser at scandic shine er ca dobbel så dyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2012 Er det Xenon eller Xenonmatch du er på jakt etter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2012 Xenonmatch tenkte jeg på. Har sett litt på forumet, at folk er fornøyd med höen sine hb4 pærer xenonmatch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2012 Har Höen selv ! Meget bra! Handlet fra Scandicshine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2012 Kjøpt å betalt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...