#1 Skrevet Juli 30, 2012 (endret) Hei, Godt brukt iPhone 3GS 16GB selges. Defekt skjerm etter vannskade. Ingen av "vannskade-sensorene" innvendig har løst ut, så kun LCD har gått. Har selv reparert en slik en med tilsvarende skade. Skjermen fungerer inkl touch, men bakgrunnsbelysningen er gåen. Bakdekselet er veldig slitt. Glasset er ripete. Det som trengs for å få en strøken iPhone 3GS er: - Ny LCD - Nytt glass - Nytt bakdeksel Selges høystbydende. Utropspris: 150,- Evt. frakt tilkommer. Selges i original emballasje m/ lader. Ørepropper medfølger ikke. Selges som den er, ingen garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2012 tar den for 200 jeg. Ole Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 300kr Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2012 350 Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 Vi kan kjøre budrunden frem til Torsdag 23:59, slik at det blir rettferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2012 400 kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2012 Høyeste bud står til kl. 23:59 i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2012 450 kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2012 500kr Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2012 Yey.. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2012 Kjære Lars Erik Nilsen! Nå er det 12 dager siden du sa du skulle sende meg Iphonen og jeg lurer fælt på hvor den har blitt av. Har i løpet av de 12 dagene sendt deg 3 PMer som du tydligvis har valgt å ignorere siden jeg ikke får noe tilbakemelding om at innboksen er full og jeg ser du har vært påkoblet. Ser vennligst at du sender meg Iphonen som avtalt ASAP!!!!! Mvh. Kjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...