#1 Skrevet Juli 30, 2012 hei. har en audi 90 som er ombygd til 20vt som jeg sliter med om dagen... byttet clutch å etter dette måtte jeg gjort et eller annnet så det er blitt noe dårlig kontakt eller noe.. men når jeg skal starte den kinner jeg å den feiltenner å skyter, høres ut som motoren stopper opp iblant å plutserlig så starter den?! sånn er den hver gang.. når den først går går den helt rent å som ei kule??? noen som har noen ide om hvor dette problemet kan være ? har sjekket å prøvd å bytte svinghjulssensor men ikke noe hjelp i det.. takker mye for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 30, 2012 Min oppførte seg helt likt og etter å ha studert tegninga lenge viste det seg at jeg hadde klart og sette registereima feil på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2012 såpass.. men jeg har jo ikke vært av med det gikk bilen din helt fint når den først gikk da? det som er så snodi at jeg får start å kjører med den uten problemer liksom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 30, 2012 Bilen min var ikke kjørbar før jeg fikk fikset det den smalt og bråka og tente helt feil Kan det være Koilen eller rotorn som trenger en skift kanskje? men siden du ikke har hatt av registerima og den ser hel og bra ut er det nok ikke den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 Det er en aan med single coiler så det er nokk ikke coil.. har prøvd nye tenningsfofsterkere å begge svingjulssensorene nå å det er ikke de:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2012 Da er jeg ikke sikker på hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2012 Har prøvd å byttet svinghjulssensorer, coiler, plugger, lmm, hjerne, kam sensor, sjekka regreim, vært ut med kassa å sjekka svinghjul, sjekket ledninger++ men finner ikke noen feil:-( Noen som kan ha tro på at det er ei dyse eller noe som er kaputt? Ev en bankesensor? Svar med stor takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...