#1 Skrevet Juli 31, 2012 Hei, Har de siste dagene merket at setebeltet samt gulvet rundt b-stolpen har vært fuktig (tar brukt webastoen til å tørke det opp..) Noen forslag til hvor jeg skal begynne å se? Passat 2003 1.9TDi stastsjonsvogn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2012 Hvis fukta er langt ned og hovedsaklig i gulvet, kan det være pakningen på dekselet i døra. Jeg mener da det dekselet som vindusheisen og resten av komponentene i døra sitter på. Det er ikke uvanlig at dette lekker i nedre kant og renner på innsiden av dørpakninga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Det er kun siste del av beltet og området rett rundt B-stolpen som er fuktig. Hvordan sjekker jeg om det er pakningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2012 En hjelpemann ute med hageslange og du selv inne i bilen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 Henger meg på på tipset om defekt pakning på døra. De har det med å bli morkne og slippe igjennom vann i kupeen. Du hvis du finner ut av at det er her det komme vann kan du bare pelle vekk den gamle pakningen og legge en ny med eks tech7 da det er langt billigere enn nytt deksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...