#1 Skrevet Juli 31, 2012 (endret) Typ89 coupe quattro 20v hugges, så det meste selges i deler! Har liggende: Bakluke m/ quattro varmetråder 2,5" eksos fra katalysator(brukt 7 mnd) 2000,- 7a innsug m/gasspjeld 800,- Diskantdeksler bak 600,- Dynamo 400,- Starter 300,- Proffsota sideruter bak 500,- pr.stk Dyserekke 250,- B3 hovedlykter 300,- Girkasse 01A ? 2000,- mellomaksel 400,- Komplett sportsinteriør 1500,- Passasjerdør m/ el.vindu 1000,- bunnpanne - SOLGT enkeltmasse svinghjul - SOLGT Førerdør m/el.vindu - SOLGT Diff - SOLGT DrivAkslinger bak - SOLGT Emblemer - SOLGT Komplette fjørbein - SOLGT Topp - SOLGT Servopumpe - SOLGT priser er veilende, Gi bud på delene:) Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2012 Fanger foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Det mangler den:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2012 mye skal du ha for bilen uten dela du skal ha a Daniel:)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2012 Er det grenrør eller manifold på den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 31, 2012 Det har jeg faktisk ikke sjekka! Men kan prøve finne det ut i løpet av kvelden:) ellers blir den henta i morra ell torsdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 31, 2012 Sku visst være vanlig manifold:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 31, 2012 Ok, hvis det var orginalgrenrør hadde brodern vært interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 31, 2012 Hvis innerskjermene foran og plastdekselet fra frontplate til radiator er helt og pent er jeg interessert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 31, 2012 Ok, hvis det var orginalgrenrør hadde brodern vært interessert Du tenker på "ormebol"? Tror ikke det er det nei:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2012 Hvis innerskjermene foran og plastdekselet fra frontplate til radiator er helt og pent er jeg interessert:) Tenker du på plata oppå radiatoren og frem til panserlås plata? Den satt ikke på bilen når jeg så på den i går. (radiator, servopumpe og bombe er tatt ut) så skal undersøke om han har den plata liggende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2012 Japp, han har kun støpjernsmanifold og ønsker grenrør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 31, 2012 Tenker du på plata oppå radiatoren og frem til panserlås plata? Den satt ikke på bilen når jeg så på den i går. (radiator, servopumpe og bombe er tatt ut) så skal undersøke om han har den plata liggende:) Ja den ja:) Ok, bare si i fra du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 1, 2012 Her er noen bilder av bilen fra jeg har henta den:) er det andre ting folk vil ha bilder av, så si ifra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 1, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 2, 2012 Hei Trenger muligens litt av eksos systemet ditt, men har ikke kjøpt audien ennå. Skal se på bil neste uke, men er det rustfritt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2012 Det er dessverre ikke rustfritt, men skl vel være ganske bra:) har ikke fått sett på det enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 2, 2012 Hei er det delte fjærbein bak på denne? vis det er det å di er til salgs hva er pris ? mvh roald simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 2, 2012 Hvor mye for starter og Quattro 20v merket? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 2, 2012 Heier det delte fjærbein bak på denne? vis det er det å di er til salgs hva er pris ? mvh roald simonsen Har ikke fått sett på bilen enda, kan si ifra når jeg vet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 2, 2012 Hvor mye for starter og Quattro 20v merket? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 600,- + frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 2, 2012 Ok, hvis det var orginalgrenrør hadde brodern vært interessert Har ett originalt grenrør til 7a-motor liggende jeg, ta kontakt på tlf.: 920 11 444 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 2, 2012 Hei har denne delte fjærbein bak ? hva er pris på koplette nav om disse er til salgs? mvh roald 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 2, 2012 Hei har denne delte fjærbein bak ? hva er pris på koplette nav om disse er til salgs?mvh roald Har ikke fått sett så nøye på den enda, men tror ikke det er delte fjærbein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 3, 2012 hvilken eksos er det? orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...