Anbefalte innlegg

kan slettes...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville anbefale deg å legge ut bilder, da er det nok lettere å få noe respons

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville anbefale deg å legge ut bilder, da er det nok lettere å få noe respons

 

joda vet jo det,men den er så fæl nå at bilder bare skremmer bort evnt kjøpere : haha :hehe

 

men her ligger det bilder. innlegg nr 2 av meg ;)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236778

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står her enda :)

noen som har lyst på et lite prosjekt til vinteren??

trenger lakk,justering av gasser,ig fiks av ekses lekk...

rust finnes det meget lite av..sveist for 3-4år siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet? :)

 

sørlandet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg kan ta denne, men er avhengig av om jeg skal ned i den retningen før jul. Skal gjerne ned til ei hytte nede i strøket der, så ikke umulig at jeg kunne kommet innom og tatt den da. Forutsatt at den har dekk som klarer turen til stavanger med liv i behold :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg kan ta denne, men er avhengig av om jeg skal ned i den retningen før jul. Skal gjerne ned til ei hytte nede i strøket der, så ikke umulig at jeg kunne kommet innom og tatt den da. Forutsatt at den har dekk som klarer turen til stavanger med liv i behold :P

 

bilen står på sommer dekk nå... tror ikke jeg har vinterdekk til den..må se litt da..

ville hentet bilen på henger jeg,ikke kjørt så langt,pga fusking ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen står på sommer dekk nå... tror ikke jeg har vinterdekk til den..må se litt da..

ville hentet bilen på henger jeg,ikke kjørt så langt,pga fusking ;)

 

Hmm, da kan det bli litt vansklig tror jeg. Må bli i januar i såfall da hvis jeg skal klare å organisere noen som kan hente for meg med henger. Eventuellt fått med meg den lokale boble guden som muligens kunne justert den underveis :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, da kan det bli litt vansklig tror jeg. Må bli i januar i såfall da hvis jeg skal klare å organisere noen som kan hente for meg med henger. Eventuellt fått med meg den lokale boble guden som muligens kunne justert den underveis :P

 

ja er nok best det,bilen står her den,om den står her i januar,vites ikke.. men ikke umulig ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nok best det,bilen står her den,om den står her i januar,vites ikke.. men ikke umulig ;) hehe

 

Jepps, gir en lyd når jeg vet mer. Har 14" piggdekk på golfe 1 som jeg kunne dratt med å hevet på hvis bare gasseren hadde blitt justert til noe levlig ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepps, gir en lyd når jeg vet mer. Har 14" piggdekk på golfe 1 som jeg kunne dratt med å hevet på hvis bare gasseren hadde blitt justert til noe levlig ;-)

 

som sagt, bør hentes på henger uansett,enklest det ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.