#1 Skrevet Juli 31, 2012 Har nå endelig fått byttet ut baklyktene fra 06' som stod på bilen originalt, til MY11 baklykter fra 2011. I den anledning vil jeg gjerne få solgt lyktene fra 06' siden de bare står å samler støv og tar opp plass i en ellers trang garasje. Det er en liten "defekt" i den venstre baklykten i form av at det ser ut som det er noen sprekker der. Disse har ikke gitt dugg eller noen påvirkning på lyset generelt. Setter prisen til 500,- men det er lov å gi bud uansett. Ps. dersom kjøper vil at jeg vasker og polerer opp lyktene før salget så er ikke det noe problem. Noen bilder av lyktene. her er "defekten". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2012 åååå, oppigjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2012 Hiv de ut på finn.no du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2012 Tenkte å prøve på det dersom jeg ikke fikk solgt de, tenkte å legge de ut her først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2012 Opp igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2013 Opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...