#1 Skrevet Juli 31, 2012 (endret) Selger en Sparco rev plus bøttestol. Hel og pen, nesten ikke brukt. Har også universale festebraketter. 1500,-/bud. Bør helst hentes, hvis ikke kommer evt frakt i tilegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2012 fia godkjent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2012 (endret) La ut et bilde nå av det som står på den hvertfall^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2012 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2012 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2012 Er denne stor? Ser du skriver rev plus. Vil dette si den er større enn vanlig? Jeg er så brei over rævva at jeg må ha stor stol for å passe. Hvis denne er stor så tar jeg den for 1500 ink fester:) Kan event sende den med en eller annen til Rudskogen treffet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2012 (endret) Er ikke sikker på om det vil si at den er større enn vanlig, men jeg kan måle hvor stor den er imårra. Jeg målte 35cm innvendig der man sitter. Vet ikke hvor mye som er vanlig jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2012 bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2012 ingen interesserte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2012 er intrisert, er stolen hel og fin? passer den til normal kroppsbygning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2012 Den er hel og fin ja, ikke mye brukt. Spørs jo hva man anser som normal kroppsbygning:p men fant denne linken med størrelser: http://www.bakerprecision.com/seatsize.htm mener det blir den nr 4 på lista der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2012 Det ser greit ut dette. 1500,- levert? Bor i Bergensdistriktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 6, 2012 Den er grei. Ser for meg at det muligens blir noe dyr frakt på denne men? Også må jeg finne en lur måte å pakke den på tar resten på Pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 6, 2014 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 6, 2014 Denne er nok solgt desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...