#1 Skrevet Juli 31, 2012 Tror dette er den råeste og peneste Audi B5 jeg har sett, ikke overgjort eller gjort for lite med den. Sånn mener jeg er helt perfekt, strøkent og cleant. Kanskje jeg tar i for mye her, filmen er jo drit bra lagd også. Vurderer sterkt en s4/rs4 en gang i fremtiden ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2012 sånn Feeeeet bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Ser sånn ut nå fortiden… Nylakkert og breiere felger. Edit: 10.5x19" fremme og 11x19" bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2012 Feeeeet bil! Haha, takk takk:P -- Sånn den ser ut nå ja pent! Hvordan holder du deg oppdatert:o? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2012 Sånn den ser ut nå ja pent!Hvordan holder du deg oppdatert:o? Eieren er medlem på Audizine og oppdaterer der fra tid til annen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2012 Er da gjort ganske mye med den da, men strøken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 9, 2012 rå ja:)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 9, 2012 No to bags! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...