#1 Skrevet Juli 31, 2012 (endret) Solide girkassefester for montering av 02A girkasse fra for eks G60 i Golf I og Scirocco. Passer bra for turbobygg som ofte har litt mer hester og dreiemoment enn hva 020 kassa tåler. Kan også brukes på VR6 girkasse. Featuring: Solid konstruksjon av fire millimeter høyfaststål. Profesjonelt utseende. Garanterer passform. Et sett inneholder venstre girkassefeste, og bakre girkassefeste. Leveres ulakkert, uten foringer. 1200kr + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2012 er dette noe du har laget/fått laget? Og er det orginal foring som passer dette festet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Jeg var så heldig å motta første settet av Tore-Magne for noen år siden.Originalforinger passer bolt-in. Anbefales av meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2012 Stemmer som Andreas sier, orginal foring passer rett inn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 1, 2012 Er det clutch wire feste på girkassefestet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 1, 2012 (endret) Nei, er ingen feste for wire per i dag. Jeg har selv kjørt med hydraulisk clutch. Ikke noe problem å få til det! Fikser dette om jeg får/finner mål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2012 Er det clutch wire feste på girkassefestet? Det mekker man fort til med litt 3mm plate og sveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...