Verdi på orginale TT-RS felger

Anbefalte innlegg

Har ett sett med orginale(??) TT-RS felger på hånda som jeg er usikker på om jeg vil ha eller ikke, hva er isåfall verdien på noe slikt i Norge?

 

Helt ubrukte felger..

 

19x9 ET52(?)

 

ttrs.jpg

ttrs1.jpg

ttrs2.jpg

ttrs3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på verdi, men når du finner det ut kan du jo gi meg en lyd..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikker på verdi, men når du finner det ut kan du jo gi meg en lyd..

 

Mulig de kommer til Norge etter hvert, så får jeg prøve de på passaten før jeg selger :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer disse på min Audi ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at ET52 er ganske høyt.. Sånne felgsett kommer fortvekk på 20 lapper fra Tyskland. Men hva folk i Norge vil gi for dem kan være noe helt annet... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt på lav golf ...:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt på lav golf ...:-)

 

Som jeg skulle sagt det selv, med ET 52 må det blir perfekt på GOLF :tilber:

Fuck firmabil (som man ikke kan gjøre noe med) : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er felgene betalt, så får jeg se hva jeg finner ut, blir det så jeg skal ha disse selv så blir de sikkert litt spacet ut, mens at hvis jeg ikke blir helt fornøyd så kommer det vel en salgstråd på forumet så fort som mulig :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi en lyd om du ikke skal ha de, jeg er er sugen på slike.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket opp nypris hos Møller idag, og disse kommer seg på 8403,- pr stk. ny i Norge :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt på lav golf ...:-)

 

Ser bra ut, men det er litt tricky. Du må space de ut litt foran for å gå klar av fjærbeinet, og da må du også ha veldig smale dekk for å få de under skjermene, om du fortsatt skal ha bilen stupid-low. :)

 

Her er en med TT 9x18 ET52 og 225/40-18. Tror vi satt på 5 mm spacer foran. 3 mm var akkurat ikke nok.

 

554664_10151455435130711_1032486649_n.jp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine Ronal's som jeg kjører på mk6 nå, er 8,5 et54. Der måtte jeg på med spacer foran for å gå klar av fjærbeinet. Holdt med 3mm mener jeg å huske. Har satt på 10mm nå og da ble det perfekt i mine øyne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det går biler i tyskland med et 52 med 8,5x20 så er jo mulig :) uansett er de perfekt på golf / a3 osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo faktisk litt forskjell på 8,5 og 9 også da. ;) Men ja, det går.. Spacer og sykkeldekk er stikkordene. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig disse kommer ut for salg straks, jeg orker ikke å begynne med fenderpulling eller ekstremstrekk på familietralla desverre :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.