#1 Skrevet Juli 31, 2012 hei, tilkoblingspunkt for diodene i kupelyset, hvor er det? ettermontering av kupelys fra w8 der det er dioder i taklyset foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 31, 2012 du må trekke en kabel ned til hovedbryteren. husker jeg ikke feil så er det den som er øverst mot speedometeret. blå kabel med hvit stripe tror jeg. kan sjekke seinere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 31, 2012 Se hva du finner ut. Høres ut som du har gjort dette før. Guid meg gjerne gjennom trekking av ledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2012 jepp har gjort dette før. er bare og bruke ståltråd for og trekke kabelen. du må av med a stolpe dekslet for å gjøre det enklest mulig. tar deg ca 20 min tror jeg om du har ferdiden kabelen . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...