Fjerne lakk/grunning på Porsche Cup 1 felger med kjemikalier?

Anbefalte innlegg

Har sittet i 8 timer de siste dagene og sandblåst på felgene, og øverste lagene med lakk går greitt, men og komme ned og fjerne grunningen nytter nesten ikke. Trenger 10sek 1cm i fra for å blåse vekk en liten flekk: bh : Skal sies at det er veeldig fin sand vi bruker her på jobb til smådeler.

Sliter og litt med at jeg ikke ser forskjell på alu og den lys grå grunningen når det støver i den "lille" boksen vi har.: rolleyes

Ønsker og ha grunningen helt vekk, for den har sprekt flere steder, og detter noen steder av i flak. Blir nok ikke bra og lakke de på nytt uten å fjerne den.

Har søkt litt rundt på forumet om å fjerne lakken med Chem eller Duxola, men ble ikke helt klok på om dette klarer det siste laget med lakk: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å prøve det...

Jeg hadde BBS CH hjula mine til blåsing og lakk. Og det er tydelig litt forskjell på kvalitetsfelger og ikke.. Han brukte 45min PR felg når han blåste de, lakken satt noe sinnsykt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Duxola. Det er sterke saker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Duxola kommer til å slite med denne lakken, ihvertfall etter hva jeg har lest om Duxola og Porsche-felger de siste årene - lakken på disse er sinnsykt hard.

Du kan jo prøve dette eller dette middelet, uten at jeg har noen erfaringer med det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg brukte paknings fjærner fra crc å måtte skrape lakken av.. sinnsyk hard å vanskelig å fjærne lakken på porsche felger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var jo masse snadder på gasolin.no Handla meg litt av begge, så får man prøve ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut tilbakemelding her, så får vi vite om det fungerer eller ei:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.