#1 Skrevet August 1, 2012 Hei. Har en Passat 2003 STV, 1.9 TDI Sånn ca 50% av hver gang jeg kjører, så gir bilen fra seg en helvettes ulyd/hylelyd hver gang jeg gir gass. Lyden forsvinner dog hvis jeg kjører raskere enn ca 40-50 km/t. Den kan også gi fra seg denne lyden på tomgang, men hvis jeg først er i bevegelse så er det kun når jeg er nær gassen. Noen anelse om hva dette kan være for noe? Først trodde jeg det kunne ha noe med styreservoen å gjøre, for i begynnelsen kom lyden kun når jeg svingte på rattet. Men nå i det siste kommer den som sagt nesten bare jeg gasser... servopumpa ble byttet for 10k km siden og servoslangen for 1.5k km siden.... servooljebeholderen er på maks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2012 sjekket løpehjul/strammehjul ? evt multireima for slakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2012 hei der . min bror hadde noen form av samme problem med lyd der. men der bytta vi frihjulet på dynamoen ( det hadde låst seg) så var lydene vekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 1, 2012 sjekket løpehjul/strammehjul ? evt multireima for slakk? Hadde jeg visst hva noe av det der er, og så kanskje jeg kunne ha sjekket det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...