#1 Skrevet August 1, 2012 Har et sett med RS 6 Type 1 felger som jeg ikke har bruk for lengre. Vet ikke om det er ekte eller replica. Dim: 18x8 Boltsirkel 5-100 usikker på impress,men har hatt de på en Golf 4. 2 av dekka er kun kjørt 1 sessong og 2 må skiftes. Litt små skrammer men ikke så veldig mye. Vet ikke hva slike felger går for så jeg setter en pris så får de som vil bare si hva de mener om det. Pris: 4500,- Bilde er et jeg fant på Google. Bilder av felgene kommer ut før helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2013 Hei, ser det er kjeeeempe lenge siden disse ble øagt ut men det er ingen komentarer så da tenkte jeg det skader ikke å høre om disse ble solgt eller om de ligger å samler støv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2013 Disse er solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...