#1 Skrevet August 1, 2012 (endret) Hei. Jeg driver og bytter bære arm på min Audi 90 quattro 2,3l 1987 og når jeg skulle løsne lenke armen som går fra bære armen til stabbstage så var den så rusten at den knakk og det er ikke noe typpisk slite del sier di på verksted så noen forslag hvor jeg får kjøpt lenke arm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 1, 2012 foran regner jeg med du mener? denne har de i såfall på bilxtra og mekonomen.. koster ikke så veldig mye 300kr pr stk, eller ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 1, 2012 Slik du mener? http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Chassisdeler/For--og-bakstilling/Stabilisator/MELLOMSTAG-AUDI-72132/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2012 (endret) Ja det er forran men di har den ikke på bilextra eller mekonomen di sier det ikke er en slite del så jeg skal høre med Møller i morgen Nei det er ikke Den som du linka. har et bilde av den: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2012 Noen som har hatt det probleme før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...