#1 Skrevet August 1, 2012 Hei, Ønsker å kjøpe en fungerende girkasse til golf rallye, noe som har? Eventuelt pris og tilstand. Kim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2012 Du også ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2012 gudd løkk skjelden vare.. du kan og bruke girkasse fra Passat G60 syncro da er desverre fordelingskassa i alu og ikke støpt jern som på rallyen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2012 Jeg har liggende. Med peloquin installert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 6, 2012 Trenger fortsatt.. Har jo kasse men den er defekt. Kan innmat tas fra noen andre kasser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2012 Jeg bytta innmat i min Rallye kasse. Den går enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...