#1 Skrevet April 26, 2005 Skal bytte dynamo, har fått tak i en 120A. Noen som har byttet dette før? Trenger tips til 3 ting: -Få av reima (bare å løsne dynamo/strammeskruer?) -Være sikker på at jeg ikke kødder med noe i og med at jeg tar av reima!? -Få ut dynamoen på noe sett - er jeg nødt til å skru av platen/stangen som sitter over lyktene under panseret (går fra side til side)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2005 Bump... Skal skifte i morgen, så trenger litt råd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2005 det kan vi se på hvis du kommer innom i dag!! har ett smart lite program som funker fint til sånne ting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2005 Dynamobytte utgikk i første omgang på grunn av trangt og annerledes kontakt på dynamoen. Noen som vet om det er å få tak i en plugg lik den som står på dynamoen fra før? Altså en hunnplugg. Type nr 2 på bildet. Den pluggen som sitter på den "nye" dynamoen er firkantet og ikke rund i ene enden som den andre. For å unngå å kappe ledningen(ta bort pluggen) som kommer til dynamoen, tenkte jeg kanskje å lodde på ledninger til den "nye" pluggen fra en plugg som originalledningen passer i... Skjønner?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...