Audi A4 Avant 03' Høyre bakdør alltid åpen

Anbefalte innlegg

Kjørecomputeren min sier at høyre bakdør alltid er åpen. Jeg har sjekket(multimeter) bryteren som registrerer om døra er åpen eller lukket. Når jeg trykker inn bryteren så er det gjennomgang i bryteren, regner med det er riktig? Det er heller ingen lys hverken i døra eller under setet når døra åpnes eller lukkes. Hvis bryteren var gåen og døra står som alltid åpen så ville vel lysa alltid vært på? : bråk :

Noen som har noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sentrallåsen i døra fungerer så da må vel det bety at døra har strøm!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå sjekket en god del mer.

- Døra er utelukket som feilkilden siden vi nå har prøvd å forbigå bryteren, men ingen endring i visning av døra.

- Vi har sjekket de releene vi kan komme på. Noen som vet om det faktisk er egne releer for dørene?

- Vi har sjekket ledningene helt fra døra og frem til de forsvinner opp bak hanskerommet. Regner med ledningene går til en modul bak i dashbordet. Noen som vet om det er en slik modul der, og hvor den eventuelt er?

- Vi har sjekket og koblet fra og til modulen i førerdøra, men ingen endringen i visning av døra. Eneste som forandret seg var at førerdøra trodde den var lukket.

Tusen takk for hjelpen Jon Olav Blom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket ledningsnettet i døra da?

Er ofte brudd der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsnett i dør og helt frem til de forsvinner bak opp under hanskerommet er sjekket. Ingen feil funnet der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.