S6/C4 AAN: kobling av vakum/trykk-system

Anbefalte innlegg

Holder på med turbo-bytte og har noen spørsmål vedr. kobling av N75, Bypass Valve, Wastegate og boost-signal.

 

I følge div. nettsøk ser jeg at N75 skal kobles med trykk fra turbo inn nedenunder, den korte stussen skal til Wastegate og den lange stussen skal til innsugsslage (den originale og den nye samcoslangen har dette).

 

N75.jpg

 

Har ikke muligheter for å borre/gjenge opp for å hente trykk fra kompressorhuset da jeg for øyeblikket mangler tilgang på riktig gjengetapp, og spørsmålet er da om jeg kan hente trykk fra samme sted som ECU'en får dette? Og er dette fra stedet vist på disse bildene?

 

innsug1.jpg

 

innsug2.jpg

 

Hvis ikke, kan noen forklare hvor ECU-trykkslangen er tilkoblet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i riktig gjengetapp, og problemet er i grunnen løst. Men, det hadde fremdeles vært greit å vite om de slangene på bildet er en av de som går til ECU'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.