#1 Skrevet August 2, 2012 Holder på med turbo-bytte og har noen spørsmål vedr. kobling av N75, Bypass Valve, Wastegate og boost-signal. I følge div. nettsøk ser jeg at N75 skal kobles med trykk fra turbo inn nedenunder, den korte stussen skal til Wastegate og den lange stussen skal til innsugsslage (den originale og den nye samcoslangen har dette). Har ikke muligheter for å borre/gjenge opp for å hente trykk fra kompressorhuset da jeg for øyeblikket mangler tilgang på riktig gjengetapp, og spørsmålet er da om jeg kan hente trykk fra samme sted som ECU'en får dette? Og er dette fra stedet vist på disse bildene? Hvis ikke, kan noen forklare hvor ECU-trykkslangen er tilkoblet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2012 Da har jeg fått tak i riktig gjengetapp, og problemet er i grunnen løst. Men, det hadde fremdeles vært greit å vite om de slangene på bildet er en av de som går til ECU'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...