#1 Skrevet August 2, 2012 (endret) Holder på å skal skifte indre drivakselmansjett foran på en Audi A8 quattro 95 modell. Der er det 3 rullelager på den indre knuten. Dette har jeg ikke vert borti før og lurer derfor på om det er bare å slå det av. Fikk ut det ene rullelageret men ble usikker på om de må taes ett og ett, eller om det er best å ta alle på en gang. Vil helst unngå å ødelegge lagerne. Noen som har tatt av slike før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2012 Slo ihvertfall akslingen rett ut nå og fikk på ny mansjett. Drivknuten holdt ihvertfall fast akslingen når jeg prøvde å dra den ut etterpå, så regner med det gikk greit..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 2, 2012 Tror ikke en trenger å ta de av. Sitter en låsering som holder krysset på plass. Ta av låseringen og så kan du terse av krysset. Merk punktene på lagerne og knuten, slik at det blir likt når du setter det på plass igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2012 Du sier noe der. Godt mulig att man kan ta av det krysset som er låst med en låsering. Det tenkte jeg ikke på... Om det er plass til det da. For satse på lagerne tålte det, ellers må de nok byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2012 Her ser du hvordan det ser ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2012 Takk skal dere ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...