#1 Skrevet August 2, 2012 (endret) Sell mine GT28RS turboer. Desse er ubrukt og kun tatt opp av esken for og se på. Skulle egentlig monterst på en 2,7 biturbo motor, men dette blir det dessverre ikke noe av... De har t25 flens. Pris 5000,- pr stk Ingvar Flydal ________________ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 2, 2012 Er dei tilpassa til 2,7? Sender du meg nr. Ditt på pm så blir vi enig? Bor ikke så langt unna;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2012 AR på turbunhus hadde vel vært lurt å oppgi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2012 (endret) AR på turbunhus hadde vel vært lurt å oppgi Ja det skal eg klare og få til:) "Turbin house" er 76 trim 0,64 A/R "Compressor house" er 60mm 62 trim 0,60 A/R Ingvar Flydal Lagt til etter 3 timer 1 minutt: SOLGT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...