Nå slipper vi å drive med bilpleie lengre! :P

Anbefalte innlegg

Det blir opp til hver enkelt, for min del har jeg tro på god pleie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bli gøy å se en bil med denne lakken, kjøre en hel vinter på Øst/Sørlandet uten å bli vasket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå jeg leser selvrensende og ekstremt vannavstøtende, tipper jeg det er snakk om samme teknologi som dette, og det er iallfall avstøtende nok :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De to videoene var råe. Men mener kjemilæreren min snakket om at nano-greier muligens ikke var så bra for kroppen. Uansett så er teknologien artig, og det er jo kjekt med ting som ikke blir skitne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende! Må si jeg ble veldig imponert over de to videoene som er linket over. Hadde faktisk vært gøy å testet på bilen for å se effekten det vil ha på lakken nå, før det kommer lakk som skal gjøre det tilsvarende. Jeg mister ikke troa på bilpleie selv om dette skal liksom være vidunderløsningen, men hvis man får vann og skitt til å renne så raskt av lakken vil jo en selvvask med høytrykkspyler gjøre at bilen er helt ren etter svært kort tid.. :) Blir gøy å se utviklingen ettersom årene går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å få dette middelet i lakkforsegling da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax har allerede denne teknologien i tekstilbehandlingen sin som heter Swissvax Lotus. Funker rimelig greit på denne cabriolettoppen :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette og få kjøpt enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva koster dette? Utrolig spenndende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte da mer på Neverwet jeg, hvor det evt. er og få kjøpt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Newerwet så jo sykt heftig ut! Ta det på skoene så trenger man ikke gummistøvler i regnet..

 

Men googlet litt og det står jo at det mest sannsynlig ikke vil komme for salg, til privatpersoner. Men at det kanskje vil selges til bedrifter som Nike o.l.

 

Hadde vært kult om noen firmaer som swissvax f.eks. kjøpte rettigheter til å bruke det og lagde en vox med det eller noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd duxcoat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.