#1 Skrevet April 26, 2005 http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?cPath=69&products_id=346 hvordan legger man inn bilder i tråden forresten? fått pakkepris på denne felgen også. Vet noen om vi har rabatter der? takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2005 Jeg kan anbefale det firmaet på det aller varmeste, de er helt konge på kundebehandling!!!! Du får alltid svar fra Espen i løpet av kort tid. Jeg har kjøpt all stylingen min der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2005 bra felgvalg d der så d ut som! passer nok B4'n fint! mulig bilde blir lite nå men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2005 veiledende pris blir 11990,- men får pakkepris på 8990,- Synes det er en kjempe pris. 25% rabatt. Har bestilt felger hos Sharif, men kommer jo aldri. venta i snart 4 uker. og han lovte 2 uker og at han skulle kontakte meg+at jeg har vært der 3 ganger å spurt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2005 Lekre felger som passer B4 karosseriet veldig fint! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...