Anbefalte innlegg

Har hatt bilen i snart ett år nå og ikke sett en dråpe komme ut. Noen som kan forklare meg når og hvordan lyktespylerene virker? Tenker da både på teknisk og hvilket intrevall den går på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt bilen i snart ett år nå og ikke sett en dråpe komme ut. Noen som kan forklare meg når og hvordan lyktespylerene virker? Tenker da både på teknisk og hvilket intrevall den går på.

Kommer opp etter ett eller to sekunders spraying på frontruten.

Altså, du bruker spylerene på frontrutene så kommer lyktespylerene på også etter ca 1 sekund. MEN, kjørelysene må være på før dette skjer. Hvis du kjører med parklys så vil det kun være frontruten du får på.

…du merker også GODT når lyktespylerene setter igang. Dekker vell omtrent hele bilen + den bak : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det. Skal jeg prøve med kjørelys på hvertfall. Er meget sjelden di er på ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke mye som skjedde da heller. Er det en egen pumpe til de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke mye som skjedde da heller. Er det en egen pumpe til de?

Er egen pumpe ja, ligger i fremkant av spylervæsketanken.

Tar du av innerskjermen ser du rett på ei pumpe, det er den som er for fremme og bake. På fremsiden, mot intercooleren, ligger den til lyktene.

Edit: Du kan ikke ta ut pumpene uten at det leker spylervæske ut.

Du kan derimot ta av de elektriske koblingene og måle med et multimeter om det er noe liv i dem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.