#1 Skrevet August 3, 2012 (endret) Hei, ønsker å kjøpe Radiator og intercooler med innsugslanger til 1995mod AAN S6. håper noe har, da jeg mangler dette. mvh Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 3, 2012 Har intercooler, trykkrør og den michelinmann slangen. Den ut fra turbo og den inn i innsug har jeg desverre ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 3, 2012 oki, hvor er Greipstad ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2012 Har komplett orginal intercooler og slanger/rør til S6 AAN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2012 Det er rett utenfor kr.sand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2012 Mats Greger: Sender du? evnt pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2012 sender gjerne. send meg pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 3, 2012 da trenger jeg bare radiator. fikk tak i intercooler+slanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...