#1 Skrevet August 4, 2012 Ønsker å kjøpe "bremsebombe" med delenr: 443 612 061 H. Til 1990 Audi 200 20V 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 4, 2012 Har en "bombe" liggende med delenr. 4A0 612 061 D fra en '92 S4, mulig den kan passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 4, 2012 Bare til info, bomba Espen selger passer, det er bare en tidligere utgave 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 4, 2012 Har liggende fra s4, usikker på delenr Kan sjekke da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2012 Woops! Glemte denne tråden jeg, men er fortsatt interessert! Hva må jeg ut med av penger for en slik da, dere som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2012 Min er reservert, og ikke for salg lengere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2012 Regner med det er samme på en 91 mod c4 2.5tdi aat da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 28, 2012 Min er igjen for salg ettersom han som skulle ha den ombestemte seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2015 Nå er jeg på ny jakt etter bremsebombe. Hvem har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2015 Nå er jeg på ny jakt etter bremsebombe. Hvem har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2015 Har en bombe liggendes. Ny i eske Kan sjekke nummeret, men var beregnet til en -90 100 2.3Q så tipper den er lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 27, 2015 Har en bombe liggendes. Ny i eske Kan sjekke nummeret, men var beregnet til en -90 100 2.3Q så tipper den er lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 27, 2015 Evt. kan du "restaurere" din hvis du kjenner noen som sveiser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 27, 2015 Evt. kan du "restaurere" din hvis du kjenner noen som sveiser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 27, 2015 Hvordan "restaurerer" man en slik da? Sveiser selv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 27, 2015 Hvordan "restaurerer" man en slik da? Sveiser selv jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 27, 2015 Vær så god, står på Svenskt men du skjønner vel hva de skriver? hehe https://nordicaudi.com/faq/167/372 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 27, 2015 Vær så god, står på Svenskt men du skjønner vel hva de skriver? hehe https://nordicaudi.com/faq/167/372 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 2, 2016 Takk for svar! Har mest sannsynlig fått tak i ny nå, men spørs om jeg prøver meg på å restaurere den gamle for å ha i reserve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2016 Takk for svar! Har mest sannsynlig fått tak i ny nå, men spørs om jeg prøver meg på å restaurere den gamle for å ha i reserve I såfall lag en teknisk tråd. Fint å se erfaringer og spesielt hvordan man løser dette med gass-fylling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 6, 2016 Passer denne da er fra s6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 12, 2016 http://www.nap.dk/dk/produkter/trykakkumulator--bremsesystem-122910.aspx (http://www.nap.dk/dk/om-nap/kundeservice/vacn-norge-login.aspx) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 12, 2016 Å lete i nettbutikk klarer jeg selv Ser ut som det løser seg nå, med en her i Trondheim som har en ny liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...