#1 Skrevet August 4, 2012 heisann, vurderer selge mine Rotiform blq (kopi) 19x8,5. et35. 215/35 nankang ns2. Helt strøkene med polert overflate, ikke kant kjørt, ikke riper/steinsprut. Dekkene er som nye, kjøpt starten juni 2012. pris 12.000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 6, 2012 Hei hva er senteråpningen på disse? Hvordan er kvaliteten på disse felgene? visste ikke det fantes BLQ replica felger, ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 6, 2012 Heisann, senterringene står det ø57,1 og ø73,1. Kvaliteten virker bra i mine øyne, overflaten er jo polert som sagt og det det meget bra ut, lakken i bakgrunn er det heller ikke noe si på. hvordan dem er ovenfor juling vet jeg ikke for har ikke vært så lenge i bruk. felgene kjøpte jeg fra en kompiss, ikke sikker hvor han kjøpte dem fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 7, 2012 Forskjellig navåpning ? må ha 66,6 ifl en pdf som ligger på forumet her. Noen som kan bekrefte om dette passer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 7, 2012 Da trenger du nye ringer. Felgen har 73,1mm og ringene er 57.1. Altså ringen har utventig diameter 73,1 og innvendig 57.1! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 7, 2012 aha takker!, er det sånn det fungerer ja! og disse ringene er noe som man kan bestille hos min lokale felg å dekk leverandør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 7, 2012 Burde ikke være noe problem nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 7, 2012 aha takker!, er det sånn det fungerer ja! og disse ringene er noe som man kan bestille hos min lokale felg å dekk leverandør? stemmer det, men muligens litt lite gummi om du skal ha dei på B8'en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2012 stemmer det, men muligens litt lite gummi om du skal ha dei på B8'en. Det var min neste tanke ja...synd dekkene er helt nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2012 Dekk kan vrenges av å selges det:) sentringsringer på nett http://fifteen52.us/shop-2/#ecwid:category=476085&mode=product&product=1662230 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 17, 2012 Bumper disse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 17, 2012 Interessert i bytte? PM meg om videre info Mvh Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 7, 2012 Noen? 11,000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 5, 2012 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 7, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2012 nei ligger her enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 7, 2012 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...