Bremseklosser S4 2,2. kjøpes

Anbefalte innlegg

Noen i trøndelagsomerådet som har et sett bremseklosser til s4 2,2 uten ufobremser? Er bestilt nye men trenger kjappere (nå), brukte går også bra for ei lita stund :)

Erik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i trøndelagsomerådet som har et sett bremseklosser til s4 2,2 uten ufobremser? Er bestilt nye men trenger kjappere (nå), brukte går også bra for ei lita stund :)

Erik.

 

Du kan jo alltids ringe/dra innom Hellanor og Meca å høre om de har på lager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, skal innom meca imorgen :) hva har klubben i % der? Har 30 igjennom jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trokke klubben har noe spesielt med rabatt hverken der eller hella.. Jeg har enda mere rabatt igjennom jobb, pluss at en kompis jobber på hellanor, så jeg kan høre om han kan fikse en "klubbpris" til deg :) Har du reg nr, så kan jeg muligen se om de har i beholdningen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trokke klubben har noe spesielt med rabatt hverken der eller hella.. Jeg har enda mere rabatt igjennom jobb, pluss at en kompis jobber på hellanor, så jeg kan høre om han kan fikse en "klubbpris" til deg :) Har du reg nr, så kan jeg muligen se om de har i beholdningen?

Det hadde vært knall :)

KF71047 er bilen bremsene kommer fra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte han melding nå, får vell svar ilø times tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa Tommy! :) Ble knallpris på klossene :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.