#26 Skrevet August 7, 2012 Okay! Storcash it is då Blir fysste treff for min del Jepp, første treffet altså, det er bra Vi snakkes:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 7, 2012 Tenkte å stille jeg og. Mitt første Lokallag treff Men trenger sårt noen skiltplater jeg også. Ikke lett å få tak i herfra. Noen som vil ta med 2 stk til meg? Jeg kan dessverre ikke komme likevel. Telefon tidlig på morgenen resulterte til at jeg er på jobb frem til kl 21 i dag Dere holder vel ikke på så lenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 7, 2012 stikker kaaaaanskje innom, har en del andre ting å gjera og i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 7, 2012 Da er bilen vasket! Så nå er man veldig klar for treff i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 7, 2012 Jeg kan dessverre ikke komme likevel. Telefon tidlig på morgenen resulterte til at jeg er på jobb frem til kl 21 i dag Dere holder vel ikke på så lenge? pleier vel å tutle hjem i 9 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 7, 2012 Blir ikkje siste gong eg møter opp! Litt kleint å møta opp åleina, og ikkje kjenna nåken. Pytt pytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 7, 2012 Blir ikkje siste gong eg møter opp! Litt kleint å møta opp åleina, og ikkje kjenna nåken. Pytt pytt Møtte deg i åsane istad. Skille seg ut med imola gelb s4'a Looking good 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 7, 2012 Blir ikkje siste gong eg møter opp! Litt kleint å møta opp åleina, og ikkje kjenna nåken. Pytt pytt Alltid litt kleint i begynnelsen, men det løste seg etter hvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...