#1 Skrevet August 5, 2012 (endret) Heisann! Da er dato satt for sesongens siste treff! Sjekk denne tråden: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=242969 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 5, 2012 GTGatebil har på CC 2. september... Tenkte litt på Eiktunet, men den plassen er vel i minste laget. På Gjøvik er det nok CC som er den mest egnede plassen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 5, 2012 Eneste jeg kommer på er egentlig mjøsstranda (grus plassen rett over brua for statoil der) og CC sånn med tanke på plass. men finnes sikkert fler Gleder meg til treff uansett hvor det blir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 5, 2012 Håper ikke treffet blir den første helga i September (1-2.sept) da går jeg nemlig glipp av dette treffet og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2012 jeg håper på at det blir 2. helga i sept. for da kan de hende jeg har fått ny felga på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2012 Jeg stemmer for helgen 8-9 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 5, 2012 8-9 passer meg best også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2012 Hvis det skal være på CC må det nesten bli den 9. siden Gjøvik Toten & Omegn Gatebilklubb (GTGatebil) har treff på CC den 2. September. Ser i grunnen ikke så mange andre steder på Gjøvik som er egnet til treff, Møller Bil Gjøvik hvis vi får lov kanskje? Selv om det heller ikke er så store plassen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2012 Oppe på bohus da?:-) eller er det ikke Gjøvik?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2012 Hvis det skal være på CC må det nesten bli den 9. siden Gjøvik Toten & Omegn Gatebilklubb (GTGatebil) har treff på CC den 2. September. Ser i grunnen ikke så mange andre steder på Gjøvik som er egnet til treff, Møller Bil Gjøvik hvis vi får lov kanskje? Selv om det heller ikke er så store plassen... Med tanke på hvor mye biler som står der til vanlig, og hvor liten plassen faktisk er så tror jeg det kan bli trangt ja ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 5, 2012 Takk for mange innspill her Spørs om jeg ikke bare skal ta en telefon til vaktmesteren på CC i morgen da gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 5, 2012 Fjellhallen;-) hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 5, 2012 Haha - ja de har hatt biler inne der før iallefall Kjøpte Frøkna på bruktbilmesse inne der i 2001 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 5, 2012 Det kunne jo vært artig da =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 6, 2012 Da er CC plassen reservert til den 9. september Mer utfyllende trefftråd kommer i kveld eller i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 7, 2012 Oppdatert første post 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 31, 2012 Dytter denne tråden opp litt for å minne om treffet neste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...